آکادمی شتابدهی دکتر رضا لطفی

استراتژیست و ایده پرداز کسب و کار، بازاریابی، برندینگ و فروش

آکادمی شتابدهی دکتر رضا لطفی

استراتژیست و ایده پرداز کسب و کار، بازاریابی، برندینگ و فروش

آکادمی شتابدهی دکتر رضا لطفی

این بلاگ مکانی است برای اشتراک دانش و تجربه ام در زمینه آموزش، مشاوره (منتورینگ و کوچینگ سازمانی)، پژوهش و برگزاری رویداد با شما کارآفرینان، مدیران کسب و کارهای SME، بنیان گذاران استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان ملی و فراملی.
برای حل چالش ها و مسائل کسب و کارتان از جنس استراتژی، بازاریابی، برندینگ و فروش می توانید از منوی «تماس با من» و یا شماره همراه 09155119403 با من در تماس باشید.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

رضا لطفی دانش آموخته دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بازاریابی است. او به‌عنوان استراتژیست و ایده‌پرداز کسب‌وکار، بازاریابی، برندینگ و فروش دارای تجربه ارایه خدمات مشاوره، منتورینگ و کوچینگ به شرکت‌های SME، شرکت‌های دانش بنیان، شتابدهنده‌ها و استارت آپ‌ها در سطح استانی و ملی است.  وی در کنار همکاری با برندهای معتبر بین‌المللی زیراکس و کانن و برند ملی ایزایران، سابقه طولانی در ارایه خدمات آموزشی، مشاوره‌ای و پژوهشی به سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف را دارد. در حوزه آموزش می‌توان به سابقه تدریس او در دوره‌های Post DBA، DBA، MBA و MSA  مرکز آموزش‌های عالی آزاد دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد و یا همکاری آموزشی با پارک علم‌وفناوری خراسان رضوی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، دانشگاه جامع علمی و کاربردی، مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مرکز آموزش بانک ملی ایران،  اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی خراسان رضوی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز اشاره نمود. از جمله حوزه‌های آموزشی مورد علاقه این متخصص کسب‌وکار و بازاریابی طراحی دوره‌های توانمندسازی مدیران ارشد سازمان‌های دولتی و خصوصی است، به‌عنوان نمونه می‌توان به دوره‌های «هفت خوان کارآفرینی» و «یا نواندیشی در مدیریت کسب‌وکار» اشاره کرد.

دکتر رضا لطفی مشاور و عضو کارگروه توسعه بازار پلی‌کلینیک کسب‌وکار دانشگاه فردوسی مشهد وکمیته سرمایه‌گذاری شتابدهنده هاوش بوده و تجربه عضویت در کمیته فنی مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی و زیارت و شورای راهبردی علم داده مشهد را نیز دارد. او در حوزه منتورینگ سابقه حضور در رویدادهای ایده‌پروری و کارآفرینی متعددی را داشته که از آن جمله می‌توان به رویداد سلامت همراه و رویداد سلامت معنوی مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، رویداد سوغات معنوی آستان قدس رضوی، رویداد ریحانه 1 مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی و زیارت پارک علم و فناوری خراسان رضوی و رویداد علم داده دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز اشاره نمود. همچنین، این متخصص بازاریابی دارای مدرک مربیگری رسمی استاندارد آموزشی SIYB سازمان جهانی کار،  مدرک زبان انگلیسی Academic IELTS بوده و به‌عنوان پژوهشگر دارای مطالعات متعددی در حوزه بازاریابی به‌ویژه برندینگ می‌باشد. نتایج پژوهش‌های او در مقالات علمی پژوهشی کشور و نیز کنفرانس‌های معتبر داخلی و بین‌المللی منتشر و قابل دسترس است. وی در حال حاضر دبیر شعبه خراسان رضوی انجمن مدیریت کسب‌وکار ایران می‌باشد.