آکادمی شتابدهی دکتر رضا لطفی

استراتژیست و ایده پرداز کسب و کار، بازاریابی، برندینگ و فروش

آکادمی شتابدهی دکتر رضا لطفی

استراتژیست و ایده پرداز کسب و کار، بازاریابی، برندینگ و فروش

آکادمی شتابدهی دکتر رضا لطفی

این بلاگ مکانی است برای اشتراک دانش و تجربه ام در زمینه آموزش، مشاوره (منتورینگ و کوچینگ سازمانی)، پژوهش و برگزاری رویداد با شما کارآفرینان، مدیران کسب و کارهای SME، بنیان گذاران استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان ملی و فراملی.
برای حل چالش ها و مسائل کسب و کارتان از جنس استراتژی، بازاریابی، برندینگ و فروش می توانید از منوی «تماس با من» و یا شماره همراه 09155119403 با من در تماس باشید.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

سازمان های اثربخش به‌طور نظام مند، آموزش‌هایی را طراحی و اجرا می کنند که به بهبود عملکرد فردی و سازمانی منجر می شود. آموزش تلاشی برنامه‌ریزی شده است که به مدیران و کارکنان کمک می کند تا نگرش، دانش و مهارت‌های مربوط به شغل را بیاموزند. شرکت‌ها می توانند برنامه‌های آموزشی را به اشکال مختلف اجرا کنند. عنصر اصلی و مشترک تعریف کننده آموزش این است که مدیران و کارکنان از طریق یک تجربه ساختاریافته و منسجم، مطالبی را می آموزند که به بهبود عملکرد آنان در شغل کمک می کند. برنامه های آموزشی مؤثر باید منجر به یادگیری افراد گردد.

خدمات آموزشی دکتر رضا لطفی  بر آموزش‌های تخصصی درون صنفی و درون سازمانی با سناریوهای تعامل‌محور متمرکز است. حوزه‌های آموزشی قابل ارائه نیز شامل مدیریت کسب‌وکار، مدیریت استراتژیک، بازاریابی، برندینگ و فروش است. اگر در جستجوی طراحی دوره‌های آموزشی جهت توانمندسازی رهبران ومدیران ارشد سازمان و یا کارکنان واحدهای بازرگانی، بازاریابی و فروش کسب‌وکار خود هستید، می‌توانید از طریق شماره همراه 09155119403 درخواست های خودتان را پیامک نمایید. در اولین فرصت با شما تماس گرفته خواهد شد.