آکادمی شتابدهی دکتر رضا لطفی

استراتژیست و ایده پرداز کسب و کار، بازاریابی، برندینگ و فروش

آکادمی شتابدهی دکتر رضا لطفی

استراتژیست و ایده پرداز کسب و کار، بازاریابی، برندینگ و فروش

آکادمی شتابدهی دکتر رضا لطفی

این بلاگ مکانی است برای اشتراک دانش و تجربه ام در زمینه آموزش، مشاوره (منتورینگ و کوچینگ سازمانی)، پژوهش و برگزاری رویداد با شما کارآفرینان، مدیران کسب و کارهای SME، بنیان گذاران استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان ملی و فراملی.
برای حل چالش ها و مسائل کسب و کارتان از جنس استراتژی، بازاریابی، برندینگ و فروش می توانید از منوی «تماس با من» و یا شماره همراه 09155119403 با من در تماس باشید.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

دنیای کسب‌وکار معاصر تحت تأثیر رشد سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات، جهانی شدن، توسعه شبکه‌های اجتماعی، پاندمی کرونا و ده‌ها پدیده نوین دیگر بیش از پیش رقابتی و پیچیده شده است. در چنین شرایط پرتلاطمی دیگر مدیران به تنهایی قادر به اتخاذ تصمیمات بهینه برای کسب‌وکار خود نخواهند بود. بنابراین، توسل به خرد جمعی نه به‌عنوان یک نیاز موقت، بلکه به عنوان ضرورتی مستمر باید مورد توجه مدیران و رهبران کسب و کارهای امروزی باشد. موضوع «مشورت» به عنوان یک مصداق عمل عقلایی یک ابزار راهبردی در این زمینه است و به مدیران برای شناسایی درست مسائل کسب‌وکار، شناسایی راه‌حل‌های مختلف و انتخاب روش بهینه حل مسأله و چالش سازمان کمک شایانی می نماید. این مهم باعث تبدیل شدن «مشاوره مدیریت» به یک صنعت شده است. در حال حاضر، سازمان‌های موفق به طور پیوسته از خدمات مشاوره مدیریت در زمینه‌های مختلف نظیر برنامه‌ریزی استراتژیک، بازاریابی، برندینگ و فروش استفاده می کنند. وظیفه اصلی مشاوران، منتورها و کوچ‌های حرفه‌ای کمک به بهبود عملکرد مدیران و سازمان‌هاست.

شما می توانید درخواست‌های مشاوره، منتورینگ و کوچینگ خودتان در زمینه مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک، بازاریابی، برندینگ و فروش را از طریق شماره همراه 09155119403 پیامک نمایید. در اولین فرصت با شما تماس گرفته خواهد شد.