آکادمی شتابدهی دکتر رضا لطفی

استراتژیست و ایده پرداز کسب و کار، بازاریابی، برندینگ و فروش

آکادمی شتابدهی دکتر رضا لطفی

استراتژیست و ایده پرداز کسب و کار، بازاریابی، برندینگ و فروش

آکادمی شتابدهی دکتر رضا لطفی

این بلاگ مکانی است برای اشتراک دانش و تجربه ام در زمینه آموزش، مشاوره (منتورینگ و کوچینگ سازمانی)، پژوهش و برگزاری رویداد با شما کارآفرینان، مدیران کسب و کارهای SME، بنیان گذاران استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان ملی و فراملی.
برای حل چالش ها و مسائل کسب و کارتان از جنس استراتژی، بازاریابی، برندینگ و فروش می توانید از منوی «تماس با من» و یا شماره همراه 09155119403 با من در تماس باشید.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

پژوهش را می‌توان تلاشی منظم و سازمان‌یافته برای بررسی مسأله‌ای خاص که به یک راه حل نیاز دارد توصیف کرد. پژوهش شامل گام‌هایی است که باید طراحی و پیگیری شوند تا پاسخ‌هایی برای مسأله مورد نظر مدیران سازمان به دست آید. واقعیتی که امروز همگان آن را پذیرفته‌اند تأثیر شگرف پژوهش علمی بر رشد و گسترش کسب‌وکارها می باشد. در دنیای کسب‌وکار پژوهش در وهله نخست برای حل مسائل ومشکلات مرتبط با حوزه‌هایی نظیر بازرگانی، بازاریابی، برندینگ و یا فروش صورت می‌گیرد. پژوهش را می‌توان به دو منظور متفاوت انجام داد. نخست حل مشکلاتی که در حال حاضر در محل کار یا سازمان وجود دارند (پژوهش کاربردی) و دوم برای افزدون به مجموعه دانش بشری در زمینه‌ای خاص که مورد علاقه پژوهشگر و سازمان است (پژوهش بنیادی). در کنار پژوهش، اکثر سازمان‌ها از مشکل برنامه‌ریزی جهت اجرای نتایج پژوهش و یا تحقق اهداف سازمان رنج می‌برند. چالش اصلی در این زمینه فقدان روش‌شناسی مناسب برای امر برنامه‌ریزی و در نهایت اجرا و کنترل برنامه‌های تدوین شده‌ است. اگر دغدغه حل مسائل کاربردی و یا برنامه‌ریزی در حوزه‌های مهمی نظیر مدلسازی کسب‌وکار، مدیریت استراتژیک، تحقیقات بازاریابی، تحلیل رفتار مصرف‌کننده، خلق و توسعه برند و یا طراحی سازمان فروش را دارید، این امکان وجود دارد که به‌صورت فردی و تیمی مسائل پژوهشی و یا چالش‌های برنامه‌ریزی شما را در زمینه‌های یاد شده مرتفع نماییم. برای این منظور کافی است، درخواست‌های خودتان را از طریق شماره همراه 09155119403 پیامک نمایید. در اولین فرصت با شما تماس گرفته خواهد شد.